Multimediale contentcampagne
 

ABN AMRO MeesPierson

Het nieuwe beleggen

Contenture en Het Financieele Dagblad ontwikkelden een multimediale contentcampagne voor ABN AMRO MeesPierson over beleggen.

 

WAT WAS DE VRAAG VAN DE KLANT?

Ontwikkel een contentcampagne voor de zakelijke beslissers over ‘het nieuwe beleggen’. Zorg ervoor dat ABN AMRO MeesPierson wordt gepositioneerd als eigentijdse private bank met digitale beleggingstools.

 
 

WELKE OPLOSSING BOOD CONTENTURE?

Bij Het Financieele Dagblad verscheen het journalistiek ingestoken magazine ‘Het nieuwe beleggen’. Young, seasoned én arrived professionals vertellen hierin hun persoonlijke beleggingsverhaal en zorgen daarmee voor identificatie onder de doelgroep in diverse levensfasen. Het magazine ging naar alle FD-lezers én de eigen klanten en medewerkers van ABN AMRO. Ook via andere kanalen (FD-events, publieksmagazines) werd het tijdschrift verspreid. Tegelijk met de magazine startte de online contentcampagne op FD-partnerpagina, aangejaagd via native advertising, contentbanners en social media.

 
 

Wat zijn de RESULTATEN?

  • Specifiek bereik in de doelgroep zakelijke beslissers door distributie via FD en FD.nl
  • Positionering ABN AMRO MeesPierson als eigentijdse private bank met aandacht voor digitale beleggingstools als online video, dagelijkse online marktupdates en mobiel beleggen.
  • Aandacht voor nieuwe producten en diensten onder de eigen klanten en personeel.
  • Verhoogd bezoek aan website ABN AMRO MeesPierson.
 
 

Meer weten?

Wil je meer weten over een multimediale contentcampagne of –strategie?
Neem dan contact met me op:

[]
1
email of telefoonnummer
Previous
Next

Paul Gremmen
Managing Partner
020 – 52 40 480
paul@contenture.nl