b2b marketing
 

Deloitte

Visie & Leiderschap

Met het door Contenture ontwikkelde magazine ‘Visie & Leiderschap in het digitale tijdperk’ positioneert Deloitte zich als thought leader in de digitale revolutie.

 

Wat was de opdracht van de klant?

Ontwikkel een relatiemagazine specifiek gericht op de doelgroep zakelijke beslissers over leiderschap in het digitale tijdperk. Met een frisse en verleidelijke stijl en hoogwaardige content. Het blad moet een onafhankelijke uitstraling hebben en bijdragen aan het laden van het merk Deloitte.

 
 

Welke oplossing bood Contenture?

Deloitte Visie & Leiderschap: een stijlvol en hoogwaardig magazine dat onder meer interviews met visionairs, praktijkverhalen en infographics bevat. De custom publicatie ging in een oplage van 51.000 exemplaren mee met Het Financieele Dagblad. Het magazine zet Deloitte neer als expert in data analytics, digital en cyber security.

 
 

Deloitte Visie & Leiderschap: resultaten

  • Specifiek bereik in de doelgroep zakelijke beslissers door distributie via FD
  • Positionering Deloitte als thought leader in digitale revolutie
  • Verhoogd bezoek aan website Deloitte
 

Meer weten?

Advies nodig over je contentstrategie?
Of dit magazine ontvangen?
Neem dan contact met me op:

[]
1
email of telefoonnummer
Previous
Next

Paul Gremmen
Managing Partner
020 – 52 40 480
paul@contenture.nl