FUEL Magazine
 

Exact

Fuel Magazine

Voor softwareontwikkelaar Exact bedacht én produceert Contenture het relatiemagazine FUEL.

 

Wat was de vraag van de klant?

  1. Ontwikkel een effectief relatiemagazine om klanten en prospects te informeren en enthousiasmeren over de producten en diensten van Exact.
  2. Geef in het magazine aandacht aan nieuwe releases en events van Exact om zo de kwaliteitsperceptie te vergroten.
 

Welke oplossing bood Contenture?

Een informatief relatiemagazine dat dient als ‘brandstof’ voor ondernemers. FUEL is telkens thematisch opgebouwd rond een grote productrelease van Exact. Het magazine legt verbanden (online en offline) met andere diensten, middelen, events en producten van Exact. Zo komt het vlak na het succesvolle event Exact Live uit. Met een online terugblik en FUEL als fysiek bedankje houdt Exact de vibe van het event langer vast. Bezoekers ontvangen het b2b-magazine met een persoonlijke brief. Daardoor voelt het als een cadeau, dat bovendien vol staat met interessante interviews en achtergronden.

 
 

Tot welke resultaten leidde dat?

  • Meer bekendheid voor nieuwe releases van Exact bij klanten en prospects
  • Meer traffic naar online kanalen van Exact
  • Meer leads voor het salesteam
 

Wat betekende dat voor de samenwerking tussen Exact en Contenture?

  • Contenture is sinds drie jaar premium content partner van Exact.
 
 

Welke middelen zijn ingezet?

  • Relatiemagazine (print)
  • Online magazine
  • Promotievideo
  • Magazine als premium na Exact Live event
 

Meer weten?

Advies nodig over je contentstrategie?
Of wil je enkele middelen uit deze case bekijken en ontvangen?
Neem dan contact met me op:

[]
1
email of telefoonnummer
Previous
Next

Paul Gremmen
Managing Partner
020 – 52 40 480
paul@contenture.nl