Nutreco World
 

Nutreco

Nutreco World

Voor Nutreco, wereldwijd marktleider in diervoeding en visvoer, ontwikkelde Contenture personeelsblad Nutreco World. Contenture produceert het Engels- en Spaanstalige magazine twee keer per jaar.

 

Wat was de opdracht van de klant?

Verbind ruim 11.000 collega’s in meer dan 35 landen met elkaar via een communicatiemiddel dat een ambassadeur is voor de organisatie en de missie ‘feeding the future’ laadt. De content moet de synergie, overeenkomsten en trots binnen het bedrijf benadrukken en versterken, vooral tussen de onderdelen Skretting en Trouw Nutrition.

 

Welke oplossing bood Contenture?

Een visueel aantrekkelijk personeelsmagazine – Nutreco World – dat rust op de belangrijke pijlers duurzaamheid, kwaliteit en innovatie. De content heeft een sterk menselijk gezicht en een inspirerende, enthousiaste en trotse tone of voice. Het magazine telt veel kwalitatief hoogwaardige foto’s en biedt zo een blik in de wereld van Nutreco. Het personeelsblad belicht mondiale initiatieven en laat met praktische cases zien welke rol Nutreco speelt in het ‘voeden van de toekomst’.

 
 

Tot welke resultaten leidde dat?

  • Grotere interne betrokkenheid
  • Meer binding tussen bedrijfsonderdelen over de hele wereld
 

Wat betekende dat voor de samenwerking tussen Nutreco en Contenture?

  • Nieuwe opdrachten. Naast het personeelsblad verzorgt Contenture ook de interne online nieuwsbrief Nutreco Talks.
 
 

Welke middelen worden ingezet?

  • Personeelsblad (print)
  • Personeelsblad (online)
  • Online nieuwsbrief
 

Meer weten?

Advies nodig over je contentstrategie?
Neem dan contact met me op:

[]
1
email of telefoonnummer
Previous
Next

Paul Gremmen
Managing Partner
020 – 52 40 484
paul@contenture.nl